czwartek, 14 kwietnia 2011

daimonia

Pomysły. Miewam. (Mam - miewam. Realizuję - ? )

Zjawiłam się tu, by spełnić twoje życzenie. Ale jest we mnie takie paskudne coś, które pragnie, byś kochał tylko i wyłącznie mnie. Czy mimo to mógłbyś mnie pokochać?
Kocham cię właśnie dlatego.


Kto zgadnie z czego powyższe, dostanie coś dobrego. Odbiór osobisty wyłącznie.

I dalej. Ckliwie, ale...

Nawet jeśli stracisz wszystkie wspomnienia naszych wspólnych chwil... Nawet jeśli znajdziemy się na dwóch krańcach wszechświata... Odnajdę cię i zaczniemy od nowa. I jeszcze raz i jeszcze... Choćby miało nam to zająć całe wieki.

I Warszawski Chór Kameralny z Inoue Kikuko i paroma innymi głosami... Ale słuchać tylko z solistkami, bo sam chór wypada płasko :P



Bo tak mi jakoś. Trochę suteki, a trochę wcale nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz